Wybór dobrej przychodni zdrowia ma istotny wpływ nie tylko na dostępność do usług medycznych, ale również możliwość skorzystania z szerokiego zakresu opieki lekarzy różnych specjalności, wykonania niezbędnych badań diagnostycznych czy czasu oczekiwania na wizytę. Współcześnie pacjenci nie chcą narażać się na niedogodności związane z koniecznością oczekiwania w długich kolejkach czy trudnym dostępem do specjalistów. Przekonaj się, jakie są najważniejsze cechy nowoczesnej przychodni lekarskiej.

1. Doświadczona kadra medyczna i indywidualne podejście do każdego pacjenta. Jest to rzecz jasna główne kryterium doboru przychodni zdrowia. Pacjenci oczekują od lekarzy nie tylko stosownych kwalifikacji i doświadczenia, ale również indywidualnego podejścia, które uwzględnia m.in. cierpliwość, skrupulatność, empatię oraz wysoki poziom kultury osobistej. W naszej przychodni, która świadczy usługi podstawowej opieki zdrowotnej w Krakowie, pacjenci mogą liczyć na profesjonalną opiekę lekarzy z zakresu podstawowej opieki zdrowotnej, którzy są do dyspozycji bez wnoszenia jakichkolwiek opłat (w ramach NFZ). Oprócz tego zapewniamy bezproblemowy dostęp do lekarzy specjalistów, którzy z pełnym zaangażowaniem niosą pomoc medyczną osobom jej potrzebującym. Oprócz tego można u nas wykonać badania laboratoryjne, pomiar ciśnienia tętniczego, sezonowe szczepienia ochronne, EKG itd. Zapewniamy też fachową opiekę pielęgniarską.

2. Możliwość szybkiej rejestracji wizyty. To kolejny istotny czynnik, który wpływa na wybór przychodni. Pacjenci chcą mieć możliwość szybkiej rejestracji, np. telefonicznej, która pozwoli im sprawnie zarezerwować wizytę — w możliwie jak najbliższym terminie.

3. Nowoczesny sprzęt medyczny. Współczesna medycyna na szeroką skalę wykorzystuje różnorodne nowoczesne technologie, które znacząco podnoszą jakość świadczonych usług. Zwracają na to uwagę również pacjenci, którzy chcą mieć zapewnioną kompleksową opiekę lekarską.

4. Możliwość płatności kartą. Pacjenci oczekują nie tylko profesjonalnej pomocy medycznej czy miłej obsługi w placówce medycznej, ale również dodatkowych udogodnień, jak np. możliwość wygodnej płatności kartą bądź telefonem. Obecnie w nowoczesnej przychodni nie może zabraknąć terminala płatniczego.